Header.jpg
Algemeen  |  12-6-2024

Einde seizoen, betekent ook dat de keepersuitrustingen weer veilig opgeborgen worden. Graag verzoeken we alle teams om op maandag 24 juni tussen 19.30 - 20.30 uur de complete tas met materialen in te leveren (eventuele eigen maskers eruit) in het clubhuis. Mocht er iets stuk zijn of ontbreken geef dit dan door bij het inleveren van de tas. Dan zorgt de club ervoor dat het voor het volgende seizoen allemaal weer in orde is. Voor de Jongste Jeugd O8 t/m O10 graag de pylonnen/hoedjes ook inleveren. 


Ja, maar wij hebben nog een toernooi!

Dat kan natuurlijk. Mocht het team na 24 juni nog een toernooi hebben, dan kan met Geert en Andre (onze bewakers van de keepersuitrustingen) een andere inleverdatum afgestemd worden via [email protected]. 


Vaste keepers opgelet!

Ben je een vaste keeper, dan hoef je de tas natuurlijk niet in te leveren. Is er iets stuk of moet er iets vervangen worden aan jouw uitrusting, geef dit dan door aan Geert of Andre. Dan fixen zij het voor je. Stop je als vaste keeper dan moet het keeperstenue wel ingeleverd worden. 


Aan alle goalies! Bedankt voor het tegenhouden van alle ballen! Jullie waren top! 

Reacties

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws